Monday, July 23, 2012

Jag skriver saker!

Jag är så ensam ibland. Så ensam att jag skriver på svenska när jag alltid brukar skriva på engelska. Så nu tänker jag döva mitt inre med att skriva upp det lilla som händer i mitt liv just nu, för att få lite perspektiv på det och kanske, om det är möjligt, känna att jag är aktiv och på väg rakt ut i den grymma verkligheten! Yeah!

BAM!
Körkort, that's a big one! Jag vaknar till en sen förmiddag, tar mig ut och kör några timmar, återvänder hem, äter middag, läser massa timmar och går och lägger mig! Yay...
Så... jag antar att jag lever som man gör i min ålder och livssituation? Ganska slött och "typ" på väg någonstans? Eller?

Så om två veckor, den 8:e och 10:e augusti kommer jag göra körtester, där teorin kommer vara i Uppsala, och själva körningen kommer vara i Hälsingland. Eftersom Uppsala är förjävla svårt att köra i, framförallt när ingen vill köra med en! Så Hälsingland, platsen dit Echodriving inte nått än... <_<

Så jag kör och läser teori, funderar på att läsa teori och låter bli till förmån för onödigt prokrastrinerande, skjuter upp ett småjobb jag fick i början av sommaren som ska vara klart till hösten, funderar på när jag ska hinna leta efter kurslitteratur och läser onödiga böcker så ofta jag kommer åt. Dessutom ägnar jag lite tid, lite för mycket rentav, åt att oroa mig inför framtiden och sörja att min barndom är över.



Nu ska jag diska efter frukosten, för jag är i stugan och då måste man diska. Efter frukosten, som var för sex timmar sedan. Så vi ses!
Herrå!

2 comments:

Sumo Giraffe said...

Om du vill kan vi plugga körteori tillsammans när jag kommer och hälsar på. :) Jag har förvisso inte hunnit börja plugga än, men jag kan förhöra dig och lägga suspekta kommentarer så du kommer ihåg det du inte kommer ihåg :)

Scrapper said...

Åh! På riktigt? Det vore så bra!

Post a Comment